Watts Oneflow® is een volwaardig en duurzame oplossing voor een waterontharder om kalkaanslag te verwijderen. De TAC-technologie heeft ten opzichte van andere waterontharders niet alleen voordelen voor onze aarde, maar ook voor jouw als gebruiker. Installatie van een Watts Oneflow® is altijd mogelijk in jouw meterkast. Voor de Watts waterontharder is geen aansluiting op de riolering nodig.
- Bestel jouw nieuwe kraan of waterontharder nu inclusief montage
- Onze monteur demonteert en voert je huidige kraan af. Vervolgens wordt jouw nieuwe kraan of waterontharder gemonteerd en krijg je een toelichting.
- Incl. aansluitmateriaal, voorrijkosten en 21% BTW
- Montage in heel Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden)
- Een nieuwe kraan of waterontharder kan alleen gemonteerd worden op een bestaande kraan of water aansluiting
- Ga naar onze uitgebreide collectie kranen. Kies jouw kraan of waterontharder, druk op bestellen en wij nemen contact op via onze klantenservice om een afspraak in te plannen
- Wij werken alleen met onze eigen gekwalificeerde monteurs
- 5 jaar product en 2 jaar montagegarantie
Geen onverwachte kosten, gewoon goed geregeld met Mijnkraan.nl
Montage garantie
Naast de product garantie van 5 jaar heb je bij MijnKraan ook twee jaar garantie op de montage! In de praktijk kan het voorkomen dat er een service bezoek noodzakelijk is om een probleem op te lossen. In dit geval staat onze servicedienst voor je klaar om jouw serviceaanvraag op korte termijn op te lossen.
Onder garantie wordt niet verstaan:
- Defecten, lekkage, vervolgschade of door niet normaal gebruik van kranen.
- Defecten, lekkage, vervolgschade of door een slecht functionerende afvoer, sterke verontreinig of kalkvorming bij het drinkwater.
- Defecten, lekkage, vervolgschade door zeepresten en andere vorming van verontreiniging.
- Defecten, lekkage, vervolgschade door een slecht aangesloten afvoer, of andere oorzaken
- Defecten, lekkage, vervolgschade door achterstallig onderhoud of niet reinigen.
- De werking van een elektra boiler / cv ketel, of bij gebruik van een verdeelblok of onjuiste stroomvoorziening door andere apparaten.
- Het loszitten van een (keuken) kraan bij montage op een ongeschikt of aangetast (ondeugdelijk) keukenblad.
- Wanneer de klant zelf of door derde (wel of niet in opdracht) aanpassingen aan kranen of waterontharder, de installatie, afvoer of de aansluiting heeft gewijzigd.
Service kosten
Service kosten kunnen in de praktijk ontstaan, wanneer het geen product- of montage fout betreft of wanneer je jouw aanvraag buiten de garantieperiode van twee jaar indient.
In dit geval, worden de kosten van het service bezoek, de arbeid, voorrijkosten en eventuele materialen aan de opdrachtgever worden doorberekend. De persoon of klant die het serviceverzoek aanvraagt, wordt door ons als opdrachtgever van de service-aanvraag gezien. De opdrachtgever zal – indien van toepassing – een factuur krijgen voor eventuele kosten dient deze contant of per pinbetaling te voldoen.
Bij een bezoek van een servicemonteur ter plaatse kunnen de volgende onkosten ontstaan:
- Voorrijkosten: € 110,- Incl. BTW
- Arbeid: € 95,- Incl. BTW per uur, er word gerekend per half uur
- Materialen: eventuele gebruikte materialen, indien noodzakelijk, of andere ondeugdelijke aanpassingen. De kosten hiervan worden op locatie aangegeven aan de opdrachtgever en dient contant of per pin te worden voldaan.
Service verzoek door Mijnkraan
Wanneer je last van een storing of ander probleem hebt proberen wij deze zo snel mogelijk voor je op te lossen. Een service verzoek kan je het beste per mail indienen, na ontvangst van je service aanvraag nemen wij binnen twee werkdagen contact met je op. Probeer zo compleet mogelijk aan te geven / omschrijven wat het probleem is.
Heb je vragen, neem gerust contact op met onze klantenservices