Verzenden & retourneren

Wij zorgen voor uw bestelling

Wij dragen er zorg aan om uw bestelling op de beste manier te laten bezorgen. Dit doen wij via onze geselecteerde vervoerspartners. Zodra u bestelling verzonden wordt krijgt u een Track & Trace code via een email.

In de ochtend wordt er een tijdvenster aangegeven met de geschatte tijd van de bezorging. Vaak is dit een tijdvenster van twee uur. De transporteur zal proberen binnen dit tijdvenster bij u zijn. Wij raden u aan om er voor te zorgen dat binnen dit tijdvenster iemand aanwezig is op het afleveradres om de bestelling in ontvangst te nemen.

 

Let op!

Onze transporteur kan niet met de zendingen de trap op. Woont u in een flat of appartement dan is de kans groot dat u het pakket zelf vanaf de ingang moet ophalen.

 
  • Al onze producten worden binnen 5 werkdagen bezorgd mits deze op voorraad zijn
  • Wanneer producten bij ons niet op voorraad zijn, maar wel bij de leverancier dan duurt dit 1 week langer
  • Wanneer producten ook niet bij onze leverancier op voorraad zijn dan hoort u dit zo spoedig mogelijk van ons
  • Pakketten worden bezorgd door DHL, PostNL of Transmission, deze bieden het pakket slechts één keer aan.
  • Als u het pakket mist dan dient u het pakket af te halen bij een depot, dit depot kan erg ver weg zijn van uw bezorgadres. U kunt ook een tweede bezorgpoging inplannen, echter zitten hier wel kosten aan verbonden. Wij raden u dan ook aan om er zorg voor te dragen dat er iemand aanwezig is op uw bezorglocatie.
Mijnkraan.nl is op geen enkele wijze aansprakelijk voor de gevolgen van een vertraagde zending.
 

Tarieven:

Pakketzending tot 20 kilo  € 9.95

Goederen langer dan 1 meter € 24.95

 

Mocht er iets mis gegaan zijn met de zending of heeft u vragen over uw zending, neemt u dan contact met ons op via telefoon of email.